Wat als mijn creditcardbetaling niet wordt verwerkt?

Problemen met credit-/debitcardbetalingen oplossen


Als u problemen ondervindt bij het doen van een betaling met uw credit- of debitcard, vooral als het de eerste keer is of als u uw kaart al een tijdje niet hebt gebruikt, volg dan deze stappen om het probleem op te lossen:


Stap 1: Identificeer het probleem

Als uw betaling met een credit- of debitcard mislukt, kan dit te maken hebben met nieuwe bankvoorschriften die extra verificatie vereisen.


Stap 2: Neem contact op met de ondersteuning

Stuur een e-mail naar support@advcash.com. Vermeld dat uw betaling niet is gelukt. Voeg de laatste vijf cijfers van uw credit-/debitcard toe aan de e-mail ter identificatie.


Stap 3: Beantwoord verificatievragen

De ondersteuning zal u een reeks verificatievragen stellen. Beantwoord deze nauwkeurig om verder te kunnen gaan.


Stap 4: Accountactivering

Zodra de verificatie is voltooid, zal de ondersteuning uw account activeren, waardoor u probleemloos betalingen kunt uitvoeren op het platform.


Stap 5: Voltooiing

Uw probleem zou nu opgelost moeten zijn, zodat u zonder verdere hinder betalingen kunt doen.


Wij verontschuldigen ons voor de extra stappen die nodig zijn, maar het waarborgen van een soepel en veilig betalingsproces heeft onze hoogste prioriteit. Dank u voor uw begrip en medewerking.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.